Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Problem w Photoshopie


impunitydamian
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Blaza,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o photoshopa i nie wiem do końca czy da się zrobić to czego potrzebuję, ale tak wygląda mój problem. Na tło o wymiarach 1080x1080x chcę wkleić zdjęcie .png które ma rozmiar 660x660, i gdy umieszczam je na dokumencie, to dodaje mi sie pomniejszone 2 razy z możliwością zmiany rozmiaru. I tu jest problem, bo ja potrzebuję wkleić w pełnych rozmiarach to zdjęcie, a gdy wkleja mi się pomniejszone 2 razy to nie wiem ile powiększyć, żeby był realny rozmiar...

Edytowane przez impunitydamian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy je powiększyć do tych wymiarów, ale nie zachowa ono oryginalnego wyglądu to znaczy jeśli je powiększymy to się lekko rozmaże co jest normalne, bo działa na zasadzie zoom'a, oczywiście można je wyostrzyć, ale tylko sztucznie i to nie da zbyt fajnego efektu, dlatego najlepiej byłby znaleźć zdjęcie większe niż 1080x1080 i je pomniejszyć do tych wymiarów tak aby wszystko było już dopasowane. Pomniejszanie zdjęć nie wpływa znacząco na jakość, a może ją nawet czasem polepszyć.

 

Ogólnie to w image/image size...

Tam wpisać w pierwszym okienku wartość 1080 i już samo powinno powiększyć do tych rozmiarów.

Edytowane przez Nudream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij



Wypoczywam.com Wypoczywam.com - Domki Wypoczywam.com - Pokoje Wypoczywam.com - Apartamenty Wypoczywam.com - Pensjonaty Wypoczywam.com - Hotele
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie