Agnessiss Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Hej, Chciałam zapytac o program InDesign, zaznaczam ze jestem zupelnym laikiem, nie mam doswiadczenia w grafice dopiero zaczynam sie uczyc a potrzebuje w pracy stworzyc katalog produktow i szefostwo zezwolilo mi na kupno tego oto programu. Doczytalam na ich stronie ze oprocz zakupu programu musze wykupic czlonkostwo w tym calym creative cloud? (platne co miesieczne abonamenty) nie chcialabym pozniej sama placic bo budzet mam tylko na ten program. I jeszcze pytanko gdzie najlepiej go kupic? Allegro bezpieczne? Pozdrawiam Agnessiss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaza Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Teraz nie ma możliwości kupić programu na stałe, od kilku lat jest tylko abonament i wykupujesz dostęp na określony czas do programu. Nie wiem czy mają miesięczny okres, trzeba sprawdzić na stronie. Możesz kupić sobie jakąś starą wersję ostatnia to CS6, tylko nie wiem czy ja w ogóle gdzieś znajdziesz do kupienia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnessiss Opublikowano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Dziekuje bardzo za odpowiedz. Czyli to oznacza ze jak wywale 1800 zł na program to mam do niego dostep tylko 12 miesiecy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaza Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Tak na szybko sprawdsilem to za samego Indesign wychodzi 1272 zł w abo na rok płatne co miesiąc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...