Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Jak wykonać to od zera?


Bjornik
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Nudream,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy trafiłem dobrze na forum czy nie. Jestem totalnym nowicjuszem, szukam kogoś kto by mi rozpisał jak wykonać taką sygnaturę. Jeżeli nie ma takiej możliwości to proszę usunąć temat.


Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę


Potrzebuję żeby ktoś mi to wytłumaczył od zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie zaczynaj od gimpa! 

Ściągnij sobię wersję trial photoshopa i zacznij jakimiś prostymi kursami na YouTube (opis narzędzi, co jak działa, itp)

Na tym etapie musielibyśmy tłumaczyć, że zaznaczenie to ikonka takiego przerywanego kwadracika ?

 

A ta sygnaturka to render postaci + jakieś chmurki po prawej i lewej. Na to nałożona warstwa z czarnym wypełnieniem na przeźroczystości. Do tego napis na obrysie i ikonki socialowe ściagnięte z neta ?

 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie