lukaszmikolajczyk Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Rodzaj pracy: wykonanie szablonu pod baner na facebook Tematyka: Sportowa,Bukmacherska Dodatkowe informacje: Startuje niedługo z portalem, który będzie wrzucał zapowiedzi meczów. Potrzeba mi zrobić szablon - w którym jedynie będziemy zmieniać logo drużyn i nazwę, reszta będzie ładnie estetycznie zrobiona i w fajnym klimacie. Zapowiedzi meczów piłkarskich, lecz jeżeli ktoś wykona dwa szablony + dodatkowo w tej samej tematyce lecz meczów tenisa kwota wzrośnie o 50zł Kolorystyka: przewaga żółtego z granatem jak na stronie grafinity Jestem początkującym grafikiem, więc chciałbym żeby to jednak była praca kogoś doświadczonego Kwota wynagrodzenia: 200-250zł Sposób wynagrodzenia: przelewe na konto, paysafecard albo ecopayz Termin wykonania: 12.02 Kontakt: tutaj lub facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100024637174698 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samar Design Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Witam. Napisałem wiadomość na messengerze. Wiadomość znajduje się w folderze „inne” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saxxiu Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 zapraszam do współpracy facebook.com/saxxiu moje portfolio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOBCHUCK Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) Możliwe poprawki wedle Pana propozycji. Edytowane 6 Lutego 2020 przez SOBCHUCK 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmikolajczyk Opublikowano 11 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Nikt nie jest zainteresowany? https://www.facebook.com/Noblebetpl/ - podoba mi się estetyka tych prac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...