Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Jak zrobić taką grafikę.


As0002
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Blaza,

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zadaniem jest odtworzyć tą grafikę z taką różnicą że zamiast "imie i nazwisko" musi być moje.

Problem leży w tym że nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Nie mam doświadczenia w Photoshopie. Od ewentualnego odpowiadającego oczekuję (o ile to możliwe..) napisania instrukcji tekstowej krok po kroku. Nie musi być ona rozpisana jak głupkowi, krótko i zwięźle. Praca będzie wykonana a ja napewno się czegoś nauczę.

Jeżeli to kogoś interesuje - umieszczam link to zestawu czcionek który zawiera te na grafice.

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Edytowane przez As0002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

1 warstwa czarne tło.

2 warstwa dodaj tekst z imieniem i nazwiskiem w szarym kolorze. Tekst akapitowy i powiel tyle ile chcesz. Jak by ci się utworzyło kilka warstw to możesz je scalić w jedną. 

3 warstwa napis COVID.

4 warstwa powiel tą tekstową z imieniem, zaznacz z CTRL warstwę z COVID,  teraz dodaj maskę do tej 4 z imieniem i zmień kolor tekstu na czerwony. Wyłącz warstwę 3 z COVID.

5 warstwa dopisz to z #, ustaw kolory.

6 warstwa znów czarna cała, wytrzyj gumką z miękką krawędzią na środku ( gumka takiej wielkości żebyś od razu wytarł okrąg jak na obrazku). Zmniejsz krycie warstwy na takie jak ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij



Wypoczywam.com Wypoczywam.com - Domki Wypoczywam.com - Pokoje Wypoczywam.com - Apartamenty Wypoczywam.com - Pensjonaty Wypoczywam.com - Hotele
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie