Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Wysyłanie ofert w wiadomościach prywatnych będzie odpowiednio karane.

Zmiana koloru grafiki trochę bardziej skomplikowana, wielowarstwowa ? - nie znam się dlatego pytam. Dziękuję !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem, chciałbym zmienić kolor grafiki tak jak poniżej. Muszę to zrobić jakoś sam bo mój "grafik" się ociąga, a mówi że to jest minuta roboty aby te kolory zmienić zgodnie z moją chęcią.

https://www33.zippyshare.com/v/c5BEb1Wy/file.html
Chcę zmienić kolory ze zdjęcia po prawej na te co są w zdjęciu po lewej. Mam gotowy pdf z logo kolorowym i nie potrafię zmienić na barwy złoto szare tak jak na zdjęciu.
Jest szansa żeby mi to wytłumaczyć ? mam gotowy pdf i program inkscape i adobe photoshop cs6.

Dzięki za pomoc !

Odnośnik do odpowiedzi

Pobaw się w ps barwą/nasyceniem (ctrl+u) lub balansem kolorów (ctrl+b).

Jak masz osobne warstwy w photoshopie to zrób sobie nową warstwe i zrób jako maskę przecinającą i uzupełnij danym kolorem.

• Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiedziałem, że to takie łatwe, a naprawdę nie ogarniam tego programu. Dziękuję Tobie bardzo, dałem like.

Pojawił się kolejny problem,

Podczas zmiany koloru zawartości pliku jpg za pomocą ctrl+u cała edycja przebiega zgodnie z zamierzeniami, ale po kliknięciu ok/zastosuj kolory wracają do domyślnych i ostatecznie nie mogę ich zmienić, mimo że zmieniają się podczas edytowania w panelu ctrl+u.
Legalne oprogramowanie photoshop cs6, plik jpg ze strony depositphotos ( może jest jakoś zakodowany dla edycji.. nie wiem)

Dzięki za podpowiedzi

Chodzi o ten plik.
Najlepiej to chciałbym z niego wyjąć sam szkic człowieka i chyba najlepiej bez wypełnienia , bo chcę zrobić logo.
Da się to w ogóle ustawić, tło wyciąć i sam szkic człowieka zostawić.

Co do postu wyżej, właśnie podczas zmiany koloru w adobe cs6 szkic zmienia kolor ale po kliknięciu zatwierdź kolor wraca jak przed zmianą.