Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Wysyłanie ofert w wiadomościach prywatnych będzie odpowiednio karane.

Logo dla firmy.

Rekomendowane odpowiedzi

Rodzaj pracy: Logo dla firmy.

Tematyka: Budownictwo, wykończenia.

Dodatkowe informacje: Poszukuje osoby do stworzenie logo dla mojej firmy. Poniżej dodaje przykład jak widzę to logo (proszę patrzeć na moją "prace" z przymrużeniem oka ponieważ nie znam się na tworzeniu grafiki ;D). To co jest przy literce R - to głowa niedźwiedzia, najlepiej wkurzonego. Natomiast przy literce O - ślady po jego pazurach. Nie jest to jedyne zlecenie jakiego będę potrzebował dlatego też osoba którą wybiorę może liczyć na kolejne prace.

Kwota wynagrodzenia: 100zł (do negocjacji)

Sposób wynagrodzenia: Przelew

Termin wykonania: Jak najszybciej 

Kontakt: chudoba.jb@gmail.com

logo.przykład.png

Odnośnik do odpowiedzi

Witam po pierwsze bardzo chciałbym pochwalić zleceniodawcę z a ten wstępny projekt naprawdę ułatwia sprawę bo Grafik nie czyta w myślach klienta, także bardzo mi się to spodobało !

Wracając do zlecenia przygotowałem dla Pana propozycję, tylko troszkę w innym wydaniu... Myślę że dać same te poszarpane "o" bo jeśli jeszcze dodamy jeszcze niedźwiedzia to już będzie po prostu za dużo 🙂 

W razie jakich pytań modyfikacji proszę pisać! 

Pozdrawiam. 

1.jpg

2.jpg

Edytowane przez CODEV
  • Lubię to! 1

Bez-nazwy-1.png

Odnośnik do odpowiedzi

To samo co kolega wyżej, moim zdaniem także nie ma sensu dawać tego misia, lepiej żeby wyglądało estetyczniej niż za dużo 🙂 

Ale jeżeli się spodoba mogę dać jeszcze wersję z miśkiem 🙂 

remstone1.png

remstone.png

Aronv.png.ce5bb0ce0ab4dc8d931f91e41a4f9b54.png

Odnośnik do odpowiedzi