Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Wysyłanie ofert w wiadomościach prywatnych będzie odpowiednio karane.

pierwsze prace!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć jestem początkująca w temacie, zawsze lubiłam ładne rzeczy, a swoje prace zaczęłam robić jakieś

dwa miesiące temu po ogarnięciu podstaw z różnych kursów i artykułów.

Dopiero tutaj trafiłam więc witam ? Jaram się że ktoś mi może odpowie bo chciałabym

to wszystko ulepszać, robić dobre rzeczy?

Każda sugestia mile widziana! 

Sapphire Shop (3).png

PR.png

Edytowane przez domi.ch
Odnośnik do odpowiedzi
  • domi.ch changed the title to pierwsze prace!

Hej, z pierwszej pracy jedynie co bym zmienił to te sekcje our story, tekst nie powinien być wyśrodkowany ponieważ łamie on szereg, ponieważ wszędzie masz od lewej do prawej, a tu jeden tekst wyśrodkowany, który nie wygląda przyjemnie.

• Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi

Z tym wyśrodkowaniem to moim zdaniem jest ok. Przynajmniej często widzę takie przypadki na stronach, że jedne sekcje są alignowane do lewej, inne wycentrowane. Osobiście bym przeanalizował wielkość czcionek, a właściwie ich spójność. Miejscami tekst jest mikroskopijny, a na przykład tekst pod "Step Into Spring" jest dość duży. Wiadomo, że nagłówki muszą być większe, a mało istotne linki w stopce są mniejsze, by pokreślić hierarchie. Myślę jednak że w Twoim projekcie różnice w skali są za duże.

Drugi projekt poprawny i estetyczny. Można się przeczepić do niekonsekwencji w paddingach. Między polami formularza a lewą krawędzią karty, a polami formularza, a obrazkiem paddingi są różnej szerokości, o ile dobrze widzę. Biała ramka wokół obrazka podobnie. Jak chcesz zadbać o szczegóły to fixuj ? , ale to tylko detale takie na siłę, poza tym masz potencjał IMO ?

Odnośnik do odpowiedzi