Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 15.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Czytam, czytam, niby spoko, aż tu nagle fragment o myszy całej w tatuażach, leżącej z alkoholem w ręce na hamaku 🙈
  2. 2 punkty
  3. 2 punkty
    Po kliknięciu lepsza jakość 😉 Możliwe poprawki Pozdrawiam
  4. 1 punkt
  5. 1 punkt
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
    Cześć! To mój pierwszy post tutaj. Piszę do Was, bo mam dość ciekawy temat dla Was. Zastanawiam się jakie będą Wasze reakcje i opinie :) Z pewnością wielu z Was słyszało lub doświadczyło współpracy z Klientem - gdzie zlecenie lub kilka zleceń było wykonywane na miejscu u klienta. Na wstępie dodam tylko (dla zobrazowania przykładu z Klientem), że jestem właścicielem agencji kreatywnej i jako 1 osoba oferuję podstawowe usługi takie jak: - Projektowanie elementów identyfikacji wizualnej - Przygotowanie i produkcja reklam ATL i BTL - Przygotowanie materiałów reklamowych do druku DTP - Tworzenie stron i sklepów www - E-marketing (obsługa social media, kampanie google adwords, pozycjonowanie stron www, optymalizacja stron www, newsletter) - Fotografia produktowa Opowiem Wam sytuację z Klientem na moim przykładzie: Lista zadań jak i wynagrodzenie ustalone było z góry. Z czasem lista tych zadań systematycznie się rozwinęła, a wynagrodzenie nadal było to samo. Przy każdej rozmowie z klientem o konieczności zwiększenia wynagrodzenia w związku z powiększeniem się liczby powierzonych zadań, otrzymujesz odpowiedzi typu: "Wynajmuję Twój czas, to Ty masz problem jak sobie go zorganizować, aby podołać ze wszystkim" - oczywiście forma wynagrodzenia na podstawie FV. Wspomnę tylko, że praca wykonywana jest w pełnym wymiarze czasu - jak na pełnym etacie (czyli 8h dziennie od poniedziałku do piątku). Do Klienta nie trafia, że coś może wymagać więcej czasu, aby osiągnąć cel. Czasem trzeba rzucić wszystko inne, żeby coś zrobić do końca i miało "ręce i nogi". Do tego jeszcze pojawiły się jeszcze spekulacje ze strony Klienta: "Ja nie wiem co Ty robisz siedząc przy tym komputerze, nikt Cię nie sprawdza tak na prawdę". Skąd takie sytuacje się biorą? Tym bardziej, gdy na początku współpracy jednym z głównych założeń było, że dostaję wolną rękę w działaniu, osiągnięciu zamierzonego celu. Mając własną firmę, oferujesz usługi na najwyższym poziomie, nie stać mnie na zlewanie Klienta i nic nie robienie. Tym bardziej, że efekty mojej pracy, którą robię u Klienta są jak na wyciągnięcie ręki. Kompletnie tego nie rozumiem. Czy Wy mieliście podobnie? Na początku jest super, sympatycznie, pełne zaufanie, a później Klient zaczyna cię traktować jak niewolnika, który będzie robić dla niego coraz więcej za te same pieniądze.... Pracuję tak u Klienta blisko półtora roku i od tamtego czasu prowadzę statystyki - jak firma i sprzedaż rozwinęła się od momentu jak się pojawiłem. Co pewien czas organizuję spotkanie i przedstawiam im słupki, wykresy i sprawozdania - efekty, które też czują po kieszeni - firma więcej zarabia. Pomimo wdrażanych działań każdy traktuje mnie jako zwyczajnego grafika (nie tylko w tej konkretnej firmie u Klienta). No, ale każdy sobie myśli "Jakim cudem grafik ma za zadanie rozwijać sprzedaż w sektorze e-commerce?" - a no właśnie. Kolejna „lista życzeń”: Na początku była mowa o robieniu zdjęć produktowych, ciągłą opiekę nad sklepem internetowym jak i monitorowanie wystawianych aukcji na allegro i od czasu do czasu wrzucić coś na Facebook'a. Z czasem pojawiła się potrzeba ze strony właścicieli firmy, aby podnieść e-sprzedaż na sklepie internetowym i allegro. A w międzyczasie samodzielne opracowywanie cen produktów, unikatowe opisy oraz ciągłej integracji sklepu i aukcji allegro z programem ERP. Następnie przyszedł czas na rozwinięcie Facebook'a, dodawanie coraz więcej postów promujących sklep internetowy firmy - ciekawe treści połączone z niebanalną grafiką ukazującą produkty firmy. Następnie pojawił się problem z działem sprzedaży, który nie potrafił sobie poradzić z ilością zamówień – nadal tak jest. Zasugerowałem właścicielowi, aby zorganizować szkolenie dla tych osób, bo często były sytuacje, kiedy to mnie dawali do słuchawki jak dzwonił Klient, czy nawet w sytuacjach kiedy reklamację trzeba było rozpatrzeć. Zawsze było „bo Ty ładnie mówisz i piszesz”. Ciekawy przypadek prawda? A ostatnio z braku możliwości rozwoju sklepu internetowego o nowe moduły i funkcje (dedykowany CMS stworzony przez jakąś firmę, która umożliwia rozbudowanie sklepu tylko przez ich ingerencję) pojawiła się myśl, abym to ja stworzył sklep internetowy na innej platformie - na końcu wykonując szkolenie dla całego personelu, by w przyszłości mógł ktoś po mnie przejąć jego rozwój itp. Pewne działania zostały przeze mnie zasugerowane z myślą, że Klient zauważając to, podejmie oczywiste negocjacje co do wynagrodzenia w ramach dalszych "usprawnień" i optymalizacji. I tak na powyższym przykładzie widać, że z biegiem czasu lista zadań systematycznie się powiększa, a wynagrodzenie pozostało nadal to samo. Z natury jestem człowiekiem, który lubi pomagać. Ale kiedy jest ta granica przyzwoitości w biznesie, żeby szanować się jak należy? Mówię tu oczywiście o adekwatnym wynagrodzeniu co do wykonywanej pracy. Dla wielu z Was może to być niezrozumiałe - dlaczego nadal tam pracujesz? Otóż chce pomóc tej firmie, a wszelkie inne zlecenia wykonuję po godzinach - no bo kiedy :) Aaaa, byłbym zapomniał. Od pewnego czasu zmuszony jestem pracować na własnym laptopie, ponieważ (jak to uznaje Klient) przeznaczony dla mnie komputer był drogi i nie wiedzą czemu nie chce działać jak należy. Dodam tylko, że jest to typowy "marketowy składak" - może i by się znalazł dobry "gotowy zestaw", ale nie sądzę, żeby komputer do zadań specjalnych - który ma być sprawny - nie posiadał osobnego układu GPU np. jakiś GeForce :) I tu pytanie do Was... Patrząc na całą listę zadań. Jak myślicie, jaką stawkę godzinową mam, przyjmując, że pracuje u Klienta 8h dziennie od poniedziałku do piątku? A teraz: Jaka stawka godzinowa byłaby godziwa w Waszym przypadku za to wszystko? Pamiętając, że ostatnie co trzeba zrobić to opracować zupełnie nowy sklep internetowy i przynosząc swój sprzęt - czyli jak w moim przypadku laptopa :) I oczywiście w ramach tego samego czasu - jak na etacie. Piszę to wszystko, nie po to aby się Wam wyżalić, ale jako ciekawostkę w branży która jest dość liczna patrząc na ilość zakładanych firm oferujących usługi w większej lub mniejszej części jak ja. Ciekaw jestem tylko Waszej opinii :) Pozdrawiam, Arek
  8. 1 punkt
    @ADMAR. Poprawiona pierwsza strona oraz przedstawiam drugą. *Click lepsza jakość Pozdrawiam
  9. 1 punkt
    Jak dotąd otrzymałem dwie propozycję na wiadomości prywatnej oraz dwie z innego portalu, jeśli ktoś jest chętny to zapraszam do kontaktu. Będzie to miało charakter konkursu, za ok. 10 dni roześlę każdej osobie, która się zgłosi to samo zdjęcie i poproszę o jego edycję. Z autorem najlepszej pracy podejmę współprace na 10 kolejnych zdjęć oraz w przyszłości inne podobne projekty. Jeśli posiadasz dobre portfolio za edycję tego pierwszego zdjęcia konkursowego, nawet jeśli ono nie wygra, płacę 40 złotych. Pozdrawiam, Marcin
  10. 1 punkt
    Witam. Na razie przygotowana pierwsza strona: *click lepsza jakość 😉 Pozdrawiam.
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    Prawdopodobnie do pliku zapisałaś także przezroczystość (przy zapisie nie odhaczyłaś ptaszka).
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    Rozumiem, ze kultura i wychowanie ci nie pozwala od tak wyjsc. Ale trzeba SIEBIE troche szanowac, piszesz, ze robia cie w ch**a za przeproszeniem. Jestes bez umowy, a oni ci warunki stawiaja, ze masz tam siedziec dopoki kogos nie znajda, to jest przeciez chore.. kim oni sa, zeby ci takie cos mowic. Pracujesz u nich jakos oddzielna firma, a nie pracownik. Skoro i tak juz o tobie beda mowic zle rzeczy, to czemu nie opuscisz ich teraz? Potraktuj ich tak jak oni potraktowali ciebie i zostaw ich w du**e. Moze sie naucza i ochrnisz ich kolejnego pracownika od takiego bagna. Naprawde, ja bym na twoim miejscu schowal maniery w kieszen i po prostu wyszedl.
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
    szczegóły, szczególiki 😄
  22. 1 punkt
    2 lata czekania i według mnie straszną kupę nam serwują 😕 Po dzisiejszym odcinku jestem strasznie rozczarowany. Niby wszystko się rozwiązuje, ale nie w taki sposób jaki ja przynajmniej bym chciał (słabo jest to przedstawione). Wyciekło zakończenie całości, jakby ktoś chciał to wyślę PW, aby nie psuć zabawy innym.
  23. 1 punkt
    Powiem ci szczerze, ze ja na twoim miejscu bym sobie to darowal. Widac, ze pracodawca to jakis gbur i szuka kogos kto zrobi mu robote za darmo. Wiecej nerwow cie to bedzie kosztowalo, bo na pewno latwo ci tego nie bedzie chcial odsprzedac. Zostaw mu wszystko w cholere, a latwiej ci sie bedzie spalo. Bedzie to dla ciebie dobra lekcja, zeby w przyszlosci wszystko zawierac w pisemnej umowie.
  24. 1 punkt
    O kurcze, bardzo mi przykro z Twojego powodu, ten twój klient nie jest ograniczony w żadnym przypadku, jest konkretnie normalną osobą, tylko jest "wymagającym żydem" ty mi rób więcej, a ja Ci dam tyle samo, bo do kieszeni chce więcej pieniędzy. Nie znam jak wygląda Twoja umowa z klientem, ale powinieneś iść do prawnika czy jakiejś poradni i postawić jasno karty, albo płaci więcej, a jak nie, to niech się sam wszystkiego uczy albo szuka jakiegoś jelenia, który mu będzie robił tyle samo za marne pieniądze. Musimy się rozwijać, nie stać w miejscu, inny klient by Ci dał podwyżkę i pewnie bonusy jakieś, że robisz więcej, gdyby był normalny i zauważył, że Twoje pomysły wpływają pozytywnie na działania firmy. A jeśli chodzi o stawkę godzinową, to pewnie tą normalną, te 10-15zł za godzinę, jednak po przeczytaniu tego drugi raz, pewnie nawet 10zł nie dostajesz.
  25. 0 punktów
    Rodzaj pracy: Logo Tematyka: motoryzacja Dodatkowe informacje: Chodzi mi o biały napis "Scrap Garage" Napis z fajna czcionka i jakiś element motoryzacji, nic trudnego 🙈 Kwota wynagrodzenia: 20 zl Sposób wynagrodzenia: przelew Termin wykonania: 26.05 Kontakt:pw
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×