Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2019.09.09 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Moje ostatnie portfolio nad którym spędziłem sporo czasu. Uwagi i refleksje mile widziane 😄 Stronę można zobaczyć też live tutaj: Portfolio LIVE
  2. 2 punkty
    Fajny komentarz nic nie wnoszący, ciężko jest zrobić coś co nie przypomina spotify, tidala itp. Przestudiowałbym bardziej spotify i inne projekty podobne, może jest coś co można zrobić lepiej. Zmieniłbym nawigację, jest okropna, dużo grubego tekstu, który nie jest potrzebny, projekt sie zapowiada ciekawie, jednak trzeba go doszlifować dobrą typografią.
  3. 1 punkt
    PRO TIP: Aktualnie miniaturki są okrągłe na Facebooku 🙂 Bierzcie to pod uwagę. Pracując w socialach czasem musze zmieścić tam dziwne wytwory innych grafików i... czasem wygląda to nieczytelnie 🙂
  4. 1 punkt
    I tak... i nie ;D Grupa docelowa to raczej mężczyźni z krwi i mięśni a aktualny font zalatuje restauracją vege albo salonem piękności :D
  5. 1 punkt
    Moim zdaniem fajny ten aktualny baner jest.
  6. 1 punkt
    Przenosimy takie tematy, do odpowiednich działów. Ważniejszy dla nas jest dział Galeria prac, dlatego pozostanie on wciąż na górze. Dział "handlowy" wciąż pozostanie niżej, ponieważ jest to jedynie "dodatek" na forum. Pozdrawiam.
  7. 1 punkt
    Koncept desktopowego odtwarzacza muzycznego i nauka Adobe XD. Na razie tylko kilka podstron, może będzie więcej 😄 Link do prototypu: https://xd.adobe.com/view/b6430e94-2997-46f6-4e8c-a2c8bb606002-c072/?fbclid=IwAR2fOp75w8HrTK-FbMvRU20frBNXbbOh9KrEYU75AUVdiOgOcWvSz1C4YjI&fullscreen
  8. 1 punkt
    Kurcze, nie mam czasu na malowanie, a potrzebuję tego jak powietrza... Całe szczęście mogę się wyżywać artystycznie w 3ds-e, tak btw zakochałem się w tym programie. :) Może coś wam wrzucę, uczę się więc uwagi się przydadzą. Tutaj również krytyka mile widziana, więc walić jak do Niemców w 39 ;)
  9. 1 punkt
    Robiłem kiedyś dla niego plakaty Auto Detaling Siemkowice, do tej pory mi nie zapłacił. Radzę uważać kontakt był bardzo dobry do puki nie dostał plików, potem cisza. Jak do niego dzwoniłem to udawał że nie wie o co chodzi i przelew poszedł, tylko potwierdzenia przelewu i kasy do tej pory nie zobaczyłem. Nie polecam.
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
    Zlecenia wykonujemy w temacie, a nie w prywatnych wiadomościach.
  12. 1 punkt
    Przypomina Spotify.
  13. 1 punkt
    jestem grafikiem komputerowym ,jakie dostanę zlecenia
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Witam, robię różnego rodzaju projekty w stylu UI w celach treningowych, aby nabyć niezbędną wiedzę w tej dziedzinie. Chciałbym wrzucić wam dzisiaj pewną pracę przedstawiającą produkt obuwia nike. Praca robiona na podstawie swoich doświadczeń, oczywiście inspirowana masą prac umieszczonych w internecie. Proszę wszystkich o konstruktywną krytykę, na co powinienem zwrócić uwagę przy projektowaniu tego typu prac, jakie złe praktyki odrzucić, a jakie pielęgnować. Za każdą wypowiedź z góry serdeczne dzięki!
  16. 1 punkt
    "Mysterium tremendum" mojej propozycji to narzędzia zbrodni ukryte w cieniu (przestrzeni negatywowej). Kropka jako element kompozycji imituje księżyc.
  17. 1 punkt
    Mi bardziej podobają się mascot na których jest więcej szczegółów. Te bardzo uproszczone jakoś średnio mi podchodzą.
  18. 1 punkt
    x Rod No i jakieś scenki na szybko i koncepty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×