Skocz do zawartości

Regulamin

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2022

§1. Postanowienia ogólne

  1. Rejestracja na forum jest darmowa i równoznaczna z zaakceptowaniem polityki prywatności oraz niniejszego regulaminu, który jest własnością forum Grafinity.pl. Zabrania się jego kopiowania tudzież przerabiania go pod własne potrzeby.
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez wcześniejszego uprzedzenia o tym użytkowników.
  3. Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników na forum są ich autorstwa i/lub posiadają do nich prawa autorskie i przedstawiają wyłącznie ich opinie.
  4. Osoby działające na niekorzyść forum mogą w każdej chwili zostać wyrzucone z forum bez wczesnego ostrzeżenia.
  5. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno zarejestrowane konto. W przypadku posiadania wielu kont użytkownik otrzymuje permanentną blokadę na wszystkie konta.
  6. Wszelkie naciski i groźby w stronę moderacji bądź administracji forum będą karane ostrzeżeniami, bądź stałą blokadą konta.
  7. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z obowiązku jego przestrzegania.
  8. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników oraz nie odpowiada za ewentualne oszustwa, dokonane przez osoby trzecie.
  9. Rejestrując konto w serwisie, użytkownik akceptuje wszystkie postanowienia.
  10. Zawartość (posty, tematy, komentarze itp.) oraz konto może zostać skasowane jedynie za zgodą administratora forum.

§2. Zawartość forum

  1. Na forum nie można publikować treści pornograficznych, wulgarnych, rasistowskich, obrażających lub wyśmiewających innych użytkowników, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu oraz innych szerzących nienawiść treści. Zabronione jest również szerzenie piractwa w postaci rozprowadzania nielegalnego oprogramowania oraz łamania praw autorskich poprzez podpisywanie się i/lub sprzedawanie prac, do których nie posiada się przywilejów.
  2. Treści udostępniane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.
  3. Niedopuszczalne jest spamowanie, umieszczanie niepotrzebnych postów w danym dziale czy temacie.
  4. Czerwony oraz zielony kolor tekstu przeznaczony jest dla administracji forum.
  5. W przypadku chęci otrzymania pomocy użytkownik tworzy jeden wątek dla jednego problemu.
  6. Administratorzy i moderatorzy mogą zamknąć wątek jeśli uznają, że jego autor otrzymał odpowiedź na zadane pytanie bądź gdy temat zamienia się w tzw. spam.
  7. Zabrania się sztucznego "nabijania" postów, czyli pisania krótkich, niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi, mających jedynie na celu zwiększenie ilości postów bądź reputacji.
  8. Za popełnienie plagiatu, użytkowników zostaje ukarany pięciopunktowym ostrzeżeniem oraz traci możliwość tworzenia tematów i pisania nowych postów.

§3. Konta użytkowników

  1. Administracja forum nie bierze odpowiedzialności za włamania na konta użytkowników, z powodu rozpowszechniania swoich danych do logowania osobom trzecim.
  2. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie akcje wykonane za pomocą jego konta.  
  3. Nazwa użytkownika nie może zawierać treści wulgarnych lub obraźliwych.
  4. Konto użytkownika może być dodatkowo zabezpieczone poprzez opcję weryfikacji dwuetapowej (2FA), którą można włączyć i skonfigurować w ustawieniach konta

§4. Zlecenia

  1. Własne tematy ze zleceniami, użytkownik może odświeżyć, poprzez napisanie nowego posta. Ta metoda jest dozwolona 1 raz w ciągu 24 godzin.
  2. Zabrania się zachęcania do wykonania pracy w danym zleceniu (w wiadomości prywatnej, czacie itp.) - użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem. W przypadku aktywnego popełnienia tego błędu może stracić przywilej składania zleceń.
  3. Zakazuje się oceniania, bądź komentowania prac dodanych przez użytkowników w tematach dotyczących zleceń.
  4. Każde zlecenie powinno być napisane według wzoru obowiązującego w danym dziale.
  5. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za próby oszustwa dotyczące płatności bądź łamania praw autorskich. Taki przypadek należy niezwłocznie zgłosić do Administratorów.
  6. Składając zlecenie płatne, użytkownik zobowiązany jest do uwzględnienia formy płatności. W przypadku nieuściślenia tego temat zostanie zamknięty i przeniesiony do „archiwum”.
  7. Zleceniodawca musi posiadać prawa autorskie do materiałów, które chce mieć zawarte na projekcie, który zleca innym użytkownikom.
  8. Każde płatne zlecenie powinno posiadać minimalny budżet, adekwatny do formy zleconej pracy. Zabrania się tworzenia tematów ze zleceniami bezpłatnymi.
  9. Wymagane jest podanie dokładnego lub szacowanego terminu wykonania zlecenia. Terminy typu "na już", "na teraz", "jak najszybciej" - będą zamykane i przenoszone do „archiwum”.

§5. Chat

  1. Chat służy do krótkich i luźnych rozmów pomiędzy użytkownikami forum.
  2. Zakazuję się upominania o wykonanie zlecenia oraz udzielenie pomocy.
  3. Na czacie panują wszystkie postanowienia, zawarte w §2.

§6. Galeria prac

  1. W module „galerii prac” użytkowników panują wszystkie postanowienia, zawarte w §2.
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia pracy użytkownika, jeśli praca ta, narusza postanowienia regulaminu lub łamie prawa autorskie.
  3. Użytkownik, w momencie dodania komentarza/oceny do pracy innego użytkownika, jest zobowiązany do przestrzegania wszystkich postanowień regulaminu forum.

§7. Pliki do pobrania

  1. Użytkownik, dodając plik do pobrania, zaświadcza, że jest autorem i/lub posiada prawa do dalszego rozpowszechniania plików. Wyjątkiem jest oznaczenie autora w opisie pliku lub podanie źródła pliku i/lub jeśli zezwala na to licencja.
  2. W module „pliki do pobrania” panują wszystkie postanowienia, zawarte w §2.
  3. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia plików, jeśli naruszają one postanowienia regulaminu lub łamią prawa autorskie.

§8. Ostrzeżenia

  1. Za złamanie któregoś z punktu regulaminu forum, moderator ma prawo nadać ostrzeżenie bądź blokadę konta danemu użytkownikowi.
  2. Ostrzeżenie może zostać usunięte, w przypadku niewłaściwego jego nadania lub poprzez pomyłkę osoby nadającej.
  3. Każdy użytkownik ma prawo do odpracowania ostrzeżenia, pisząc dowolny artykuł, wstawiając materiały przydatne innym użytkownikom lub w dowolny sposób reklamując forum. Użytkownik powinien zawiadomić administratora forum, o chęci wycofania ostrzeżenia.
  4. Użytkownik, który otrzyma 4 punkty ostrzeżeń, będzie miał ograniczone uprawnienia. Wszystkie jego nowe posty będą musiały być zatwierdzone przez administratora lub moderatora.
  5. Użytkownik, który otrzyma 5 punktów ostrzeżeń, po ówczesnej moderacji jego postów, zostaje wyrzucony z forum na stałe (blokada permanentna).
  6. Ostrzeżenia nigdy nie wygasają; wyjątkiem są ostrzeżenia z datą ważności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.