Skocz do zawartości

Regulamin

Regulamin

§1 Postanowienia ogólne

1. Rejestracja na forum jest darmowa i równoznaczna z zaakceptowaniem polityki prywatności oraz niniejszego regulaminu, który jest własnością forum Grafinity.pl. Zabrania się jego kopiowania tudzież przerabiania pod własne potrzeby.

2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez wcześniejszego uprzedzenia.  

3. Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników na forum są ich autorstwa i przedstawiają wyłącznie ich opinie. 

4. Osoby działające na niekorzyść forum mogą w każdej chwili zostać wyrzucone z forum bez wczesnego ostrzeżenia. 

5. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przypadku posiadania wielu kont użytkownik otrzymuje blokadę na wszystkie konta.

6. Wszelkie naciski i groźby w stronę moderacji bądź administracji forum będą karane ostrzeżeniami bądź stałą blokadą konta.  

7. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.  

8. Nie ponosimy odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników oraz nie odpowiadamy za ewentualne oszustwa przez osoby trzecie.  

§2 Zawartość forum

1. Na forum nie można publikować treści pornograficznych, wulgarnych, rasistowskich, obrażających lub wyśmiewających innych użytkowników, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu oraz innych szerzących nienawiść treści. Zabronione jest również szerzenie piractwa w postaci rozprowadzania nielegalnego oprogramowania.  

2. Treści udostępniane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.  

3. Niedopuszczalne jest spamowanie, umieszczanie niepotrzebnych postów w danym dziale czy temacie.  

4. Kolor czerwony oraz zielony przeznaczony jest dla administracji.  

5. W przypadku chęci otrzymania pomocy tworzymy jeden wątek dla jednego problemu.

6. Administratorzy i moderatorzy mogą zamknąć wątek jeśli uznają, że jego autor otrzymał odpowiedź na zadane pytanie bądź gdy temat zamienia się w tzw. spam.  

7. Zabrania się "nabijania" postów, czyli pisania krótkich, niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi, mających jedynie na celu zwiększenie ilości postów bądź reputacji.  

8. Na forum panuje całkowity zakaz umieszczania linków do stron trzecich; wyjątkami są odpowiednie działy do tego przeznaczone oraz możliwość dodania własnej strony w profilu użytkownika.

9. Za popełnienie plagiatu, użytkowników zostaje ukarany cztero punktowym ostrzeżeniem. W przypadku dalszej kradzieży prac zostaje on zbanowany permanentnie.  

§3 Konta użytkowników

1. Administracja forum nie bierze odpowiedzialności za włamania na konta użytkowników.

2. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie akcje wykonane za pomocą jego konta.  

3. Nazwa użytkownika nie może zawierać treści wulgarnych lub obraźliwych.

§4 Profil użytkownika

1. Zabrania się używania zdjęć profilowych, sygnatur lub zdjęcia w tle innego użytkownika bez wczesnej zgody autora. 

3. Zakazuje się dodawania w podpisie linków do stron trzecich.  

§5 Zlecenia

1. Tematy ze zleceniami możemy "odświeżać" co 24 godziny.  

2. Zabrania się zachęcania do wykonania pracy w danym zleceniu (w wiadomości prywatnej, czacie itp.) - użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem. W przypadku aktywnego popełnienia tego błędu może stracić przywilej składania zleceń.  

3. Zakazuje się oceniania, bądź komentowania prac dodanych przez użytkowników.

4. Każde zlecenie powinno być napisane według wzoru obowiązującego w danym dziale.  

5. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za próby oszustwa dotyczące płatności pieniężnych bądź innych form płatności.  

6. Składając zlecenie płatne użytkownik zobowiązany jest do uwzględnienia formy płatności. W przypadku nie zrobienia tego temat zostanie zamknięty.  

7. Zleceniodawca musi posiadać prawa autorskie do materiałów, które chce mieć na projekcie i załączył je do zlecenia.

8. Każde płatne zlecenie powinno posiadać budżet minimum 50 zł (prace nie spełniające tego wymagania będą akceptowanie jedynie wtedy, kiedy faktycznie zlecenie jest bardzo proste). 

§6 Konkursy cykliczne

1. Na pracach wysłanych na konkurs nie może znajdować się podpis autora pracy.

2. Wysłane prace nie mogą być zrobione na podstawie poradników lub innej pracy. Nie mogą również zawierać elementów prac z plików roboczych dostępnych w internecie.  

3. Przesłanie cudzej pracy, bądź plagiatu na konkurs wiąże się z dyskwalifikacją oraz otrzymaniem punktów ostrzeżeń.

4. Administracja ma prawo do usunięcia danej pracy z konkursu, w przypadku poziomu pracy lub nie spełniających wymagań.  

5. Zabrania się głosowania na własną pracę.  

6. Głosowanie oraz wysyłanie prac trwa 7 dni. Wyjątek stanowią konkursy comiesięczne, w których czas na wysyłanie prac wynosi 30 badź 31 dni.  

7. Praca bez żadnego głosu nie otrzymuje odznaczenia mimo zajęcia podium w danym konkursie.  

8. Aby otrzymać odznaczenie i punkty grafika za odbyty konkurs cykliczny, muszą pojawić się minimum 3 prace w danym konkursie.  

§7 Chat

1. Chat służy do krótkich i luźnych rozmów pomiędzy użytkownikami forum.  

2. Zakazuję się upominania o wykonanie zlecenia oraz udzielenie pomocy.

§8 Ostrzeżenia

1. Za złamanie któregoś z punktu regulaminu forum moderator ma prawo nadać ostrzeżenie bądź blokadę konta danemu użytkownikowi.  

2. Ostrzeżenie może zostać usunięte w przypadku niewłaściwego jego nadania.  

3. Każdy użytkownik ma prawo do odpracowania ostrzeżenia pisząc poradnik, wstawiając materiały lub reklamując forum. Użytkownik powinien zawiadomić administratora forum o chęci wycofania ostrzeżenia.  

4. Użytkownik, który otrzyma 4 punkty ostrzeżeń będzie miał ograniczone uprawnienia. Wszystkie jego posty będą musiały być zatwierdzone przez administratora lub moderatora.  

5. Użytkownik, który otrzyma 5 punktów ostrzeżeń po ówczesnej moderacji jego postów zostaję wyrzucony z forum na stałe (ban permanentny).  

6. Ostrzeżenia nigdy nie wygasają; wyjątkiem są ostrzeżenia z datą ważności.