Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Witam !


Koggy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Przybywam w pokoju w poszukiwaniu nowych znajomości, dyskusji oraz wzajemnego wsparcia jak i konstruktywnej krytyki. Być może ktoś mnie pamięta z dawnych lat świetności graffiki.pl (Nick: Krzysiek). Miałem sporą przerwę, ale wracam z werwą i chęcią tworzenia, pełny inspiracji :D Przygodę z grafiką zacząłem w 2011 roku przez gimpuj.info i pierwsze sygnatury z tutoriali :D Potem szybko przeniosłem się na photoshopa i graffikę, tam spędziłem sporo czasu tworząc głównie sygnatury i userbary, od czasu do czasu potykając się o nieudane próby zajęcia się czymś bardziej ambitnym. Później oczywiście zdarzały się lepsze prace przy fotomanipulacji, ale nigdy nie zgłębiłem w pełni tematu. Wektory u mnie raczej leżą i kwiczą, w webdesignie nie mam doświadczenia poza jednym projektem, z którego w zasadzie jestem dość zadowolony. W chwili obecnej staram się opanować tajniki sztuki manipulacji zdjęciami, a w najbliższym czasie planuje zakup tabletu graficznego. W tej chwili jestem w ostatniej klasie technikum informatycznego i planuję studia informatyczne, logistyczne, lub właśnie grafikę, ale ten temat rozwinę jeszcze kiedy indziej :) Poza grafiką od kilku lat uczęszczam na siłownię, uwielbiam góry i podróże. Interesuje się tym co dzieje się w świecie i Polsce, jestem zwolennikiem krytycznego myślenia, polemiki i kulturalniej dyskusji oraz staram się dążyć do ideału zwanego obiektywnością :) Lubię: Wikingów, Breaking Bad, Las Vegas Parano, Pazurę, Grabowskiego, Stuhr'ów ( nie za poglądy polityczne niestety :D ), Trzeci Wymiar, Arctic Monkeys, Sagę o wiedźminie i CS:GO :D
To tyle o mnie :D Witam wszystkich jeszcze raz :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...