kat305 Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Dzień Dobry wszystkim na tym forum. Na imię mi Katarzyna i pochodzę z Gdańska :D A tak na poważnie, jestem samoukiem więc, żadnych papierków nigdy wam nie pokażę. Studiuję Architekturę (cóż bywa i tak), która w projektowaniu graficznym mi bardzo pomogła. Grafiką zaczęłam się interesować bardzo wcześnie bo od 2004? 2006? A wszystko zaczęło się od przerabiania zdjęć (takie kobiece zainteresowania). Dzięki moim umiejętnościom szybkiego uczenia, ni stąd ni zowąd przetoczyłam się przez kilka firm i agencji pracując jako grafik. No i stwierdziłam, że ta grafika raczej z mojego życia nie zniknie, tak więc zaczęłam poważnie podchodzić do sprawy. Dobrze się czuje w projektowaniu grafiki użytkowej. Jedynie czego się nie tykam to kodowania stron, ale to wynika ze złych wspomnień do przerwanych studiach informatyki i nacisku na programowanie. Jestem typowym przykładem Slashies, bo oprócz Grafiki towarzyszy mi Architektura i Marketing. No może też trochę fotografia, ale to w mniejszym stopniu. Nie wiem co mogę jeszcze napisać? Lubię gry komputerowe (Fallout my love), trochę psychologi (zwłaszcza w biznesie i reklamie) oraz koty (mam dwa :D). Dziękuję za poświęcony czas :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Rafał Opublikowano 28 Marca 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Hejka a ja jestem Rafał, mmmiło poznać :D Ile masz lat B);p ulubiony kolor ? :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kat305 Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Nie no o lata kobiety się nie pyta hehe Żart :D Za trzy lata stuknie mi 30-stka :P A kolor hmmm kobieta zmienną jest więc ciężko powiedzieć, lubiłam niebieski, potem turkus, następnie szary a ostatnio podoba mi się limonka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...