Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Witam!


Arces
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę pewnie jak wszyscy pozostali w tym dziale, czyli standardowo - mam na imię Damian, od 2015 roku moją pasją jest kodowanie. Jestem samoukiem, jednak jak widać to wystarczy, aby zdobyć dobrą pracę w dużym mieście (aktualnie pracuję jako FrontEnd we Wrocławiu). Forum co prawda dotyczy grafiki, ale to również ma powiązanie z kodowaniem (webdesign). Kilka lat wcześniej (czasy liceum) sam próbowałem coś podziałać w grafice, jednak brakuje mi kreatywności, co przełożyło się także na brak przebicia w gronie wielu osób. Próbowałem swoich sił na innym forum (wtedy największym forum w Polsce dotyczącym grafiki) robiąc zlecenia, ale było ich zbyt mało, aby myśleć o tym poważnie. Teraz swojej pracy nie zamieniłbym na żadną inną, odpowiada mi to co robię.

Od początku studiów zacząłem interesować się tenisem ziemnym, a to przełożyło się na utworzenie bloga. Kto się interesuje tenisem, ten może nawet przypadkiem trafił na stronę o Agnieszce Radwańskiej ("Gem, set i mecz"). Wcześniej pisałem również dla kilku innych portali związanych z tenisem, w tym najpopularniejszym w Polsce (TenisNet). Aktualnie skupiam się przede wszystkim na rozwijaniu umiejętności FrontEndowych. W wolnym czasie wykonuję także zlecenia prywatne, więc jeżeli ktoś coś ma to śmiało można pisać na PW (od razu uprzedzam, że za free raczej nie pracuję). Poza tym wszystkim jestem kibicem Arsenalu London. Może zeszło to już trochę na bok, ale staram się śledzić wyniki swojej drużyny, na mecze ostatnio jakoś mniejsza ochota, tym bardziej patrząc na ich wyniki. Kibicuję im od ponad 10 lat.