Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Delavy

Gify oraz efekty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam bardzo serdecznie 😄

Postanowiłem trochę urozmaicić swój profil steam ładną pracą graficzną. Po wertowaniu kilku profili znalazłem jeden, którym chciałem się zainspirować. Mój problem polega na tym, iż jestem totalnie zielony w kwestiach zabawy gifami czy różnymi efektami dlatego proszę o wyjaśnienie mi jak krowie na miedzy co muszę zrobić.

Oto jaki efekt z waszą pomocą chcę osiągnąć ❤️

FF2B8EA989FC04F9D410E50669D5BAAD5FE17931

Proszę o sprostowanie kilku kwestii

1) Jak dodać kilka gifów na jeden obraz oraz jak zmienić ich kształt (byłbym wdzięczny gdybyście podali program)

2) Jak zsynchronizować animacje owych gifów

3) Dodanie kolorowych "ramek" neonów otaczających gify właśnie z takim efektem

4) Jak wykonać podobny napis nicku włącznie z gifem za nim

Z góry bardzo dziękuje za wszelaką pomoc ❤️

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na pewno da się zrobić coś takiego w after effect ale pewnej nie masz tego programu. Nie wiem czy w jakimś darmowym programie da radę zrobić coś podobnego. 

Edytowane przez Blaza

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@Blaza świetne nabicie posta 😄 Oczywiście, że się da skoro na załączonym obrazku ktoś już to zrobił + ogarnięcie programu to żaden problem nawet jeśli jest płatny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Możesz wykonać to w photoshopie, tworzysz obraz --> włączasz oś czasu --> otwierasz gify, które chcesz przenieść do obrazu pierwszego --> na tych gifach również włączasz oś czasu --> kopiujesz wszystkie warstwy (klatki) z gifów i przenosisz na obraz1, potem żeby zapisać gif musisz wejść w plik --> zapisz dla internetu.

ezgif-5-bc0658afea4c.gif

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej,

Jestem w stanie Ci pomóc jeśli chodzi o animacje kształtów 😉