Podstawową wiedzę SEO moim zdaniem warto znać - przede wszystkim, by nie popełniać tych najpopularniejszych błędów początkujących. Jeśli chodzi o zaawansowane SEO warto to zlecić innej firmie, która tym się zajmie, ponieważ, tak jak wspomniał kolega wyżej - jest to proces, który nigdy się nie zatrzyma i jest on na tyle zmienny, że trzeba na bieżąco w tym siedzieć, by to wiedzieć i się orientować odnośnie zmian, a przecież nasz czas jest ważny, prawda?
Zamiast próby uczenia się SEO skupiłbym się głównie na mediach społecznościowych, które w dzisiejszych czasach to prawie większa połowa sukcesu sprzedaży firmy. Social media to mniejszy kawałek chleba, a czasem nawet skuteczniejszy, niż samo pozycjonowanie w Google.
Prowadząc sklep internetowy skupiłbym się na: reklamach Facebook oraz rozwoju fanpage, TikToku i reklamach z nim związanych, Instagramie oraz dodatkowo (nie związane z social mediami) ale mailingu, który jeszcze na obecne czasy jest w dalszym ciągu popularną formą zareklamowania swojego produktu.
Głównie to nie nauka SEO, a nauka marketingu w Internecie byłaby najbardziej wskazana.