Skocz do zawartości

dropkick

Użytkownik
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana dropkick w dniu 13 Sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają dropkick punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

3030 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dropkick

  1. Czy inne programy poza graficznymi uruchamiają się normalnie? Sterowniki do karty graficznej najpierw odinstaluj, potem zainstaluj ze strony producenta.
  2. Dziękuję za odpowiedź Damianie.
  3. Cześć. Jak Wam idą prace? Uchylicie rąbka tajemnicy?
  4. W domowych/biurowych drukarkach nie unikniesz białych marginesów w żaden sposób.
  5. Jedno wiąże się z drugim. Im więcej będziesz ćwiczyć, tym więcej niuansów zaczniesz dostrzegać.
  6. Popracuj nad wyważeniem typografii wobec sygnetu, ponieważ niemal w każdym z powyższych logotypów te proporcje są zaburzone. Wyświetl sobie te logotypy w różnych rozmiarach, także na urządzeniach mobilnych, jeśli masz możliwość, to wydrukuj - również w różnych rozmiarach. Przekonasz się, że w niektórych pracach sygnet jest przeskalowany względem typografii i np. w Dziarskim Chlebku lub Quadrifoglio tekst całkowicie straciłby na czytelności po wygrawerowaniu na długopisie bądź pieczątce (nie mówiąc o serduszkach odchodzących od koniczyny, które zleją się w jedną plamę, a same w sobie stanowią zdecydowany nadmiar serduszek jak na jeden logotyp). Dobrze, że eksperymentujesz z różnymi krojami pisma, ponieważ wraz z nabieraniem doświadczenia będziesz w stanie bardziej umiejętnie je implementować. Na tę chwilę widzisz, gdzie należy zastosować np. fonty szeryfowe, ale ich dobór wymaga jeszcze pracy. Linie, odległości i odstępy zaburzone. Dlaczego w Dziarskim chlebku grubość linii na bochenku i na kłosach jest inna? W Quadrifoglio odstępy między serduszkami tworzącymi koniczynę powiększ do rozmiarów linii tworzących te serduszka - zobaczysz, jak wiele znak zyska na czytelności. I bez serduszka zamiast kropki. To zdecydowanie za dużo serduszek.
  7. Świetna wiadomość. Powodzenia.
  8. Miecz mógłby być pod kątem, trzymany pionowo wygląda zbyt defensywnie, rękojeść powinna być przesunięta w prawo, teraz sprawia wrażenie jakby przechodziła przez palce, na samych palcach zbyt dużo detali. W ilustracji to nie problem, ale logo musi być czytelne także w mniejszych rozmiarach. Te wszystkie detale zginą w pomniejszeniu. Miejscami też zbiera Ci się w jednym miejscu zbyt wiele czarnych konturów. Jeśli na czarnym tle ma być napis, to bardziej je wyśrodkuj, bo teraz całość leci za bardzo w jedną stronę. Brzuch trochę ulany, wałeczek na biodrze, a klatka piersiowa zbyt mała, na bicepsie też nadmiar fałdek zamieniający optycznie mięśnie w tłuszcz. Idziesz w dobrą stronę z dobieraniem kolorystyki i cieniowaniem, jak popracujesz jeszcze trochę nad fizjonomią, to będzie dobrze.

Wiadomości

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.