Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Problem z wyceną


PolnaSowa
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Restive,

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, może na tym forum znajdzie się ktoś, kto pomoże.

Pracuję jako grafik komputerowy dla pewnej agencji reklamowej, nie zajmuję się bezpośrednio wyceną. Dostałam niedawno propozycję samodzielnego przeprowadzenia rebrandingu firmy, w której pracuje mój znajomy. Przesłałam portfolio i poproszono mnie o wycenę.
Póki co do wykonania jest: 
- odświeżenie logotypu
- stworzenie maskotki firmowej (brand hero)
- stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej (kolorystyka, typografia, grafiki, ilustracje, określenie zasad projektowych, struktura informacji, style zdjęć, zasady brandingu itp.)

Jak obecnie wycenia się tego typu identyfikację? Chodzi mi o kwotę, która będzie ok wobec rynku, nie będzie zbyt niska.

Jeśli ktoś mógłby odpowiedzieć to byłabym wdzięczna 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
  • Rozwiązanie

Według mnie kluczowe jest w tym z kim masz do czynienia - z jaką firmą. Zacząłbym od researchu - spojrzał na ich stronę internetową, facebook, instagram, ewentualnie obecność reklamy na Google; dowiedział się (nawet na podstawie własnej oceny) czy zainwestowali w porządną stronę u popularnej firmy czy u skromnego freelancera, czy pracują nad budową swojej marki w social mediach (może ktoś z pracowników nad tym czuwa, a może wynajmują jakąś firmę która prowadzi to profesjonalnie?). Odpowiadając sobie na te pytania i na przeprowadzone "małe śledztwo" dużo to nam powie o firmie - czy jest to firma która inwestuje czy może skromny prywaciarz, który oszczędza jak tylko może.